ALLROUND Financieel administratief PROFESSIONAL
MET PROJECTMANAGEMENT SKILLS
Bureau door en Stichting Energiesprong Global Alliance groeien en zoeken een financieel administratief professional met projectmanagement skills. Zorg jij voor een administratie die meegroeit, dat projecten goed gepland zijn en dat alles op rolletjes loopt? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Sustainable impact maken
Bureau door is een strategisch, experience marketing,- en communicatie bureau met een focus op duurzaamheid. Maar bovenal zijn we een echt Rotterdams bureau; wij houden van aanpakken. Zo helpen wij organisaties met een richting voor nu en voor de toekomst. Dit doen wij in de vorm van strategisch advies, een campagne, een concept of een offline beleving of evenement.
Wat we bedenken voeren we ook zelf uit. Lekker effectief, want zo heeft een klant alles onder één dak. Dit maakt ons werk veelzijdig: de ene dag zijn we bezig met het bedenken van een (communicatie) strategie voor een nieuwe stichting, de andere dag draaien we een evenement dat we van A tot Z zelf ontwikkeld hebben, dan ontwikkelen we de vormgeving voor een campagne en tussendoor maken we briefings voor film en fotografie.
Stichting Energiesprong Global Alliance
Met Bureau door willen we de wereld een beetje beter en mooier maken. Daarom werken we nauw samen met de Stichting Energiesprong Global Alliance. Energiesprong is een programma dat duurzaamheidstransities in de bouw aanjaagt. Na Nederland namen andere landen in Europa en daarbuiten het Energiesprong concept over en zijn er nu teams die deze aanpak uitrollen in Duitsland, Engeland, Frankrijk, Italië, Canada en New York State. Naast je werkzaamheden voor Bureau door zal je ook financieel administratieve zaken voor Energiesprong Global Alliance gaan uitvoeren.
Wat ga je doen?
Als financieel administratief professional ben je verantwoordelijk voor de volledige financiele administratie van Bureau door en van de Global Energiesprong Alliance. Je staat in nauw contact met onze boekhouder en zorgt, onder andere, voor het verwerken en betalen van inkoopfacturen en bonnen, de salarisadministratie, het aanleveren van de btw-aangifte bij de boekhouder, het regelen van verzekeringen, het sturen van facturen, het maken van offertes, het bijhouden van declaraties, het maken van contracten en het opstellen van financiële rapportages. Naast deze administratieve taken zijn we ook op zoek naar iemand die kan helpen bij de planning van projecten en het ook leuk vindt om bij te springen op events.
Wat we zoeken
• Je bent een MBO+ / HBO financieel talent;
• Je hebt miniaal 3 jaar werkervaring;
• Je bent bekend met het boekhoudprogramma Snelstart, of soortgelijke boekhoudprogramma’s;
• Naast je financiële skills, kun je ook goed met mensen omgaan;
• Je werkt precies en consistent;
• Je Engels is goed;
• Ervaring met het projectsoftware programma Simplicate is een pre.
Dan nu waarom het echt leuk is
• Werken op een gezellig kantoor in het centrum van Rotterdam (Het Industriegebouw);
• 7 gezellige vrouwelijke collega’s met een Rotterdamse mentaliteit en heel veel werkervaring;
• Nationale en internationale klanten;
• Geen dag is hetzelfde;
• Een informele werksfeer;
• Elke dag een gezonde lunch op tafel.
Arbeidsvoorwaarden
• Start per direct (indien mogelijk);
• 24 uur per week;
• Je werkt bij ons op kantoor in Het Industriegebouw in Rotterdam, deels thuiswerken is in overleg ook mogelijk;
• Je ontvangt een marktconform maandsalaris;
• Je ontvangt een laptop in bruikleen;
• Je krijgt 25 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband.
Solliciteren kan tot we de beste kandidaat hebben gevonden. Solliciteer op de manier die bij je past. We willen weten wie je bent, wat je leuk vindt om te doen, waar je goed in bent en waarom je op zoek bent naar deze baan.
Mailen kan naar: marjon@bureaudoor.nl
Bellen of Whatsappen met Marjon (+31 6 48155275 of Sanne (+31 6 11996980)